Warunki dostawy

Szczegóły dotyczące dostawy produktów

Wszystkie zamówienia w sklepie internetowym Vitalpro.pl realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub InPost Paczkomaty na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.

Przy jednorazowym zamówieniu powyżej 650 zł netto dostawę kurierem realizujemy GRATIS.

Jakie są zasady doręczenia przesyłki przez przewoźnika?

PACZKOMATY

  • Po wysłaniu Twojego zamówienia z magazynu otrzymasz powiadomienie e-mailwraz z numerem listu przewozowego paczki, na podstawie którego możesz śledzić jej doręczenie na stronie InPost.
  • InPost poinformuje za pomocą wiadomości mailowej oraz SMS o terminie doręczenia wysyłki oraz przekaże właściwy kod odbioru.
  • Przesyłki InPost są dostarczane 24h/7dni w tygodniu.
  • Czas odbioru przesyłki to 48hod momentu włożenia jej do paczkomatu. Może być ona odebrana przez dowolną osobę znającą kod odbioru oraz numer telefonu, z którego została nadana paczka.
  • Przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór przez 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy.
  • Inpost udostępnia funkcjonalność zdalnego otwierania skrytek Paczkomatów poprzez aplikację mobilną „Inpost Mobile” dostępność na Android, IOS oraz appgallery.

KURIER DHL

  • Jak tylko wyślemy Twoje zamówienie z magazynu, otrzymasz e-mail’em numer listu przewozowego paczki. Wpisz go na stronie DHL, aby śledzić status jej doręczenia. Usługa śledzenia będzie aktywna po zeskanowaniu przesyłki w sortowni DHL, czyli najpóźniej po północy. DHL wyśle Ci SMS z informacją o planowanym doręczeniu. Na tym etapie możesz skorzystać
    z usługi przekierowania paczkina inny adres.
  • Pierwsza próba dostarczenia paczki nastąpi kolejnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia z naszego magazynu. DHL wyśle Ci SMS z informacją o planowanym doręczeniu
    i możliwości przekierowania paczkina inny adres lub termin.
  • Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, a paczka nie wymaga opłacenia przy obiorze, wysłany zostanie SMS z informacją do którego punktu ServicePointzostała przekazana. Paczka czeka na odbiór 7 dni kalendarzowych. Dla paczek z opcją pobrania, DHL podejmie drugą próbę dostarczenia w ciągu kolejnych 2 dni.
  • Dla paczek pobraniowych po obu nieudanych próbach dostarczenia przesyłki, zostanie ona przekazana do Terminala DHL, którego adres znajdziesz na awizo/ w SMS: e-awizo. Tam czekać będzie na Ciebie 7 dni kalendarzowych, nieodebrane w tym terminie wróci do naszego magazynu.

Jakie są ceny brutto przesyłek oferowanych przez nasz sklep?

Sposób dostawy Zamówienia do 650 zł Zamówienia od 650 zł
Płatność online Płatność przy odbiorze Płatność online Płatność przy odbiorze
PACZKOMATY INPOST

Dostawa: 1-2 dni robocze

Gabaryt średni do 15 kg

13,99 zł brak 0,00 zł brak
DOSTAWA KURIEREM

Dostawa: 1-2 dni robocze

Gabaryt: mały, średni, duży do 30 kg

15,99 zł 17,99 zł 0,00 zł 5,99 zł

Maksymalna waga wysyłanej  1 paczki wynosi 15 lub 30 kg. Wielokrotność paczek w przesyłce powoduje naliczenie odpowiedniej wielokrotności kosztu dostawy na dokumencie sprzedaży, chyba że realizowane jest zamówienie z bezpłatną dostawą.

Na czas kompletacji i dostawy przesyłki składa się:

  • oczekiwanie na zaksięgowanie wpłaty za zamówienie na konto Sklepu (dla przesyłek z płatnością pobraniową nie występuje);
  • czas potrzebny na przygotowanie zamówienia do wysyłki (kompletowanie towaru, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki);
  • standardowy czas dostawy przesyłki przez firmę kurierską – łącznie 1 do 2 dni roboczych.