FAQ

Czego możesz o nas nie wiedzieć?

Veggies es bonus vobis, proinde vos postulo essum magis kohlrabi welsh onion daikon amaranth tatsoi tomatillo melon azuki bean garlic.
  • Kim jesteście?
  • Gdzie znajduje się siedziba Vitalpro?
  • Jak można się z Wami skontaktować?
  • Czy produkty wysyłane są z Polski?
  • Jaki jest czas oczekiwania na realizację zamówienia?
  • Jakie warunki muszę spełnić, by zamówienie dotarło do mnie jak najszybciej?
  • Czy aby złożyć zamówienie muszę się rejestrować?
  • Czy mogę anulować zamówienie?
  • Co w przypadku gdy produkt, który mnie interesuje nie jest dostępny na stronie?
  • Jakie są dostępne formy płatności?
  • Czy wystawiacie fakturę VAT?
  • Czy oferowane przez Was produkty posiadają potrzebne certyfikaty jakościowe?
  • Czy produkty greckie w Waszej ofercie posiadają polskie etykiety?
  • Czy posiadacie sklep stacjonarny?
  • Czy zanim zdecyduje się na zakup istnieje możliwość otrzymania próbek produktów?
  • Co jeśli złożę zamówienie, po czym się rozmyślę? Czy mogę odstąpić od zakupu?
  • Co jeśli paczka przyjdzie do mnie uszkodzona lub produkt w paczce będzie uszkodzony?
  • Czy mogę liczyć na rabat od zamówienia?
  • Czy mogę liczyć na wsparcie technologiczne z Waszej strony w zakresie oferowanych przez Was produktów?
  • Co jeśli nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie w dziale FAQ?
Kim jesteście?

Vitalpro Sp. Z o.o. to firma zajmująca się od kilkunastu lat branżą dodatków dla przemysłu mięsnego, garmażeryjnego, piekarniczego. Jesteśmy zespołem technologów, posiadamy zespół projetkowy i doradczy w zakresie produktów spożywczych.

Dział HoReCa Vitalpro dystrybuuje również na terenie Polski produkty marki Provil.

Provil – grecka marka o kilkunastoletnich tradycjach, produkucjąca szerokie portfolio produktów dla HoReCa. Są to m.in buliony, sosy, marynaty, dressingi i dodatki dla przemysłu spożywczego.

Gdzie znajduje się siedziba Vitalpro?

Siedziba firmy znajduję się w Legnicy. Dokładne dane sprawdź w zakładce Kontakt

Jak można się z Wami skontaktować?

Możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na stronie. Możesz też napisać e-mail na bok@vitalpro.pl lub zadzwonić pod numer +48 603603434

Czy produkty wysyłane są z Polski?

Tak, wszystkie produkty wysyłane są z magazynu centralnego, który mieści się w Legnicy.

Jaki jest czas oczekiwania na realizację zamówienia?

Zamówienia realizujemy w trybie max do 48h. Zazwyczaj jednak czas oczekiwania na realizacje zamówienia jest krótszy.

Jakie warunki muszę spełnić, by zamówienie dotarło do mnie jak najszybciej?

W celu jak najszybszej realizacji, zamów wybrane produkty do godziny 10:00 w dzień roboczy i zrealizuj płatność online za pomocą dostępnych na stronie form płatności, lub za pobraniem.

Czy aby złożyć zamówienie muszę się rejestrować?

Nie musisz się rejestrować do przeglądania strony, ale rejestracja jest niezbędna w celu złożenia zamówienia.

Czy mogę anulować zamówienie?

Niestety nie ma możliwości anulowania zamówienia przez stronę internetową. Możesz skontaktować się bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 603603434 lub wysłać wiadomość e-mail na adres bok@vitalpro.pl i poinformować nas o tym.

Co w przypadku gdy produkt, który mnie interesuje nie jest dostępny na stronie?

Zadzwoń do nas i zapytaj o dostępność naszego konsultanta. Dysponujemy określoną pulą produktów, które przeznaczone są do sprzedaży online. Może być tak, że produkt który Cię interesuje jest na magazynie zarezerwowany do innego kanału sprzedaży i będziesz mógł go zamówić bezpośrednio telefonicznie.

Jakie są dostępne formy płatności?

Za swoje zamówienie możesz zapłacić poprzez PayU.

Czy wystawiacie fakturę VAT?

Oczywiście. Jest ona dołączana do każdej przesyłki. By ją otrzymać zaznacz w formularzu zamówienia, że jest ona Ci potrzebna i wypełnij dane firmy

Czy oferowane przez Was produkty posiadają potrzebne certyfikaty jakościowe?

W swojej ofercie posiadamy tylko produkty, które spełniają wszelkie wymogi prawne i są dopuszczone do obrotu na terenie zarówno kraju, jak i EU.

Czy produkty greckie w Waszej ofercie posiadają polskie etykiety?

Jak najbardziej. Każdy produkt posiada etykietę w języku polskim wraz ze wszystkimi niezbędnymi informacjami.

Czy posiadacie sklep stacjonarny?

Nie posiadamy sklepu stacjonarnego, sprzedaż odbywa się wyłącznie wysyłkowo.

Czy zanim zdecyduje się na zakup istnieje możliwość otrzymania próbek produktów?

Działając zgodnie z polskim prawem, nie możemy przesyłać próbek produktów. Jeśli zaś chcesz spróbować produktów z naszej oferty, zadzwoń do nas i umów się na bezpłatne warsztaty produktowe. Przyjedziemy do Ciebie i zrobimy krótką prezentację. Wszystkie szczegóły przekażemy Ci telefonicznie.

Co jeśli złożę zamówienie, po czym się rozmyślę? Czy mogę odstąpić od zakupu?

Oczywiście. Pobierz formularz zwrotu produktu, który dostępny jest w zakładce Regulamin, wypełnij go i załącz do paczki zwrotnej lub prześlij go mailem na adres bok@vitalpro.pl.

Pamiętaj jednak, że odesłanie produktów jest na Twój koszt. Opakowania muszą być nienaruszone.

Zwrócimy Ci pieniądze pomniejszone o koszt wysyłki.

Co jeśli paczka przyjdzie do mnie uszkodzona lub produkt w paczce będzie uszkodzony?

Jeśli widzisz, że paczka jest uszkodzona, odmów jej przyjęcia. Wyślemy Ci nową na nasz koszt. Jeśli okaże się, że uszkodzeniu uległ produkt w środku kartonu, zadzwoń do nasz na numer
+48 603 603 434 i zgłoś ten fakt. Zostaniesz poproszony o przesłanie zdjęć uszkodzeń. Kurier odbierze od Ciebie niepełnowartościowy towar i dostarczy nowy.

Czy mogę liczyć na rabat od zamówienia?

Skorzystaj z wielu akcji promocyjnych, które prowadzimy. O ich szczegółach będziemy informować na naszej stronie i w naszych mediach społecznościowych. Zachęcamy do śledzenia naszych profili!

Czy mogę liczyć na wsparcie technologiczne z Waszej strony w zakresie oferowanych przez Was produktów?

Oczywiście, chętnie dzielimy się naszą wiedzą i rozwiewamy wszelkie wątpliwości. Zespół specjalistów czeka na kontakt 🙂

Co jeśli nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie w dziale FAQ?

Skontaktuj się z nami bezpośrednio dzwoniąc lub pisząc na adres bok@vitalpro.pl